Idag träffade vi vinnaren...

Idag så pratade vi med tjejen som vann logo-tävlingen, Ida Eriksson. Vi ställde lite frågor till henne angående tävlingen där priset var två biljetter till Fashion Show Against Aids på första raden inkl. Goodiebag och drink.

Ida, vem är du, kortfattat?
- Ehm, jag är en helt vanlig tjej. Jag heter Ida Eriksson, 18 år. Glad och trevlig tjej går på Hedbergska och läser samhälle.

Härligt! Men hur tänkte du när du gjorde vår logga?
- Först tänkte jag att Aids är något som finns i hela världen, därför tog jag världen som bakgrund. I programmet som jag jobbar med finns olika ikoner så när jag såg den där tjejen tänkte jag "Det kan representera mode" Texten och kläderna var röda, som också representerar Aids, eller kampen mot Aids.

Sweet! Varför var du med och tävlade?
-
Därför att jag trodde inte så många sökte, så jag tänkte att jag kan väl prova.

Ida, är du själv intresserad av mode?
- Nej det är jag inte, men jag kan bli! Kanske efter det här, det är ju faktiskt kul!

Vi har ju också i syfte att folk ska få upp ögonen för Second Hand. Handlar du Second Hand?
 
- Nej det gör jag inte, vet inte riktigt varför. Men varje gång vi rensar hemma så åker kläderna till UFF, det är ju bra att inte slänga något.

Till sist, Ida! Vem blir det lycklige som ska få gå med dig och få bästa platserna på¨Fashion Show Against Aids 2010?
-
haha, har inte riktigt tänkt på det än. Min lillasyster vill ju jättegärna gå, men vi får se!




Vi sitter och pratar lite med Ida kl är ca 10.00


VINNARLOGGAN- Design av Ida Eriksson






Kommentarer
Postat av: Matilda

sjukt snygg ju! :D

2010-01-07 @ 22:41:49
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja vet sjukt snygg logga hehe ;D

2010-01-11 @ 13:44:07
URL: http://sistersofsundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0