Vi svarar:

Vå har fått många frågor på mail och facebook. Vi svarar på dem så fort vi kan och vissa väljer vi även att ta upp i bloggen om frågan är populär. En fråga vi fått  är "kommer det att visas vårmodet för även herr på visningen?"

Sv: Hell Yeah! Det är ju inte "bara" en modevisning utan också en hjälp till andra. Eftersom vi vill att så många som möjligt ska komma och titta/hjälpa vill vi göra modevisningen så bred som möjligt. Vi vill också få fler killar intresserade var de tar på sig och välja second hand. Tjejernas val av second hand har ökat bara det senaste året, vilket är jättekul!

Vi har för övrigt hittat jättemycket snygga herrkläder när vi varit och plockat ut i det olika second hand-butikerna i stan, såklart ni ska komma och titta killar!! Det kommer att bli jävligt kul.


Bottega veneta Fashionweek Milano

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag inte skickar fler bilder, men jag har en stor uppgift på historian jag gärna vill ha klar först. sen ska jag nog fixa bilderna :)

tack på förhand :)

2010-01-12 @ 23:31:10
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0